Klachtenprocedure

TEKteam doet haar uiterste best om alle cliënten naar volle tevredenheid te helpen. Mocht u desondanks vinden dat u niet behandeld bent zoals u graag wilt, dan kunt u een officiële klacht indienen. Dit kan persoonlijk, telefonisch, per email, d.m.v. met contacformulier of schriftelijk.

De klachtenprocedure kent een aantal stappen. Als uw klacht met stap 1 niet naar tevredenheid wordt opgelost gaat u over naar stap 2, en zo verder.

1. Meld en bespreek uw klacht met direct betrokkene

2. Meld uw klacht bij de directeur van TEKteam

3. Meld de klacht bij de externe klachtenfunctionaris van Centrum Oosterwal

  • Centrum Oosterwal
  • T.a.v. de klachtenfunctionaris
  • Antwoordnummer 102
  • 1800 VB Alkmaar

4. Meld uw klacht bij de klachtencommissie van de branchevereniging NVCZ naar info@nvcz.nl

5. Meld uw klacht bij het SEMH keurmerk

  • SEMH
  • Secretariaat
  • Postbus 526
  • 2400 AM Alphen a/d Rijn

TEKteam neemt uw klacht(en) serieus, probeert deze zo snel en adequaat mogelijk op te lossen en gebruikt uw input om de manier van werken verder te verbeteren.